Awans na menedżera jest kluczowym momentem w rozwoju kariery, zarówno dla samego managera, jak i dla organizacji, gdyż każdy członek kadry menedżerskiej ma wpływ na kulturę przywództwa w firmie. Zwykle jest nagrodą za bardzo dobre wyniki, elementem spełnienia zawodowego i szansą na dalszy rozwój. Powinien być jednak poprzedzony przemyślanym wyborem, bo droga od pracownika do menedżera jest wyboista, a sam awans przynosi zupełnie nowe wyzwania i oczekiwania. Co w takim razie jest warunkiem powodzenia w roli menedżera?
Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 22 stycznia 2020 r. dowiesz się:
- Kogo awansować – jakie cechy i zachowania przywódcze są kluczowe na stanowisku menedżera?
- Awans jako przełomowy moment w karierze pracownika – jakie wyzwania i oczekiwania się z nim wiążą?
- Czy można być menedżerem i nie być liderem jednocześnie?
- Jakie jest błędne wyobrażenie o roli menedżera i jak go uniknąć?
- Czego wymaga transformacja od pracownika do menedżera?
- Czy każdy może być liderem?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.
Poznaj naszego eksperta:

Izabela Stachurska
Międzynarodowy trener i coach przywództwa, Professional Certified Coach , CPCC
Trener i ekspert ICAN Institute w programach: Personal Leadership AcademyTM, ManagementTM i First Time ManagerTM, Neuroleadership AcademyTM, prowadzi także projekty korporacyjne dla kadry executive.
Doświadczony menedżer w obszarach: tworzenia strategii, rozwoju instytucji, tworzenia systemów i procesów zarządzania instytucją, marketingu, komunikacji, zarzadzania projektami, zarzadzania wiedzą. Przez wiele lat związana z Instytutem Adama Mickiewicza, The British Council, zdobyła także doświadczenie w Konsulacie Generalnym Wielkiej Brytanii/UK Trade and Investment w Nowym Jorku.
Prowadzi badania skuteczności przywództwa liderów, menedżerów i organizacji na całym świecie. Ambasador The Leadership Circle w Polsce, współprowadzi certyfikacje The Leadership Circle dla liderów i coachów z różnych krajów i kultur.
Z sukcesem wspierała klientów m. in. takich firm jak: Veolia, EY, ALSTOM, AstraZeneca, Polpharma Biologics, DOZ, BASF, UNIQA, Santander, Suez, CSG, Saint-Gobain, Instytut Adama Mickiewicza, Narodowe Centrum Kultury, Warner Music International, Artystyczna Podróż Hestii.
Data: 22 stycznia 2021 roku
Godzina: 10.00
Czas trwania: ok. 30 minut
Zgłoś udział
Awans na menedżera jest kluczowym momentem w rozwoju kariery, zarówno dla samego managera, jak i dla organizacji, gdyż każdy członek kadry menedżerskiej ma wpływ na kulturę przywództwa w firmie. Zwykle jest nagrodą za bardzo dobre wyniki, elementem spełnienia zawodowego i szansą na dalszy rozwój.Powinien być jednak poprzedzony przemyślanym wyborem, bo droga od pracownika do menedżera jest wyboista, a sam awans przynosi zupełnie nowe wyzwania i oczekiwania. Co w takim razie jest warunkiem powodzenia w roli menedżera?
Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 22 stycznia 2020 r. dowiesz się:
- Kogo awansować – jakie cechy i zachowania przywódcze są kluczowe na stanowisku menedżera?
- Awans jako przełomowy moment w karierze pracownika – jakie wyzwania i oczekiwania się z nim wiążą?
- Czy można być menedżerem i nie być liderem jednocześnie?
- Jakie jest błędne wyobrażenie o roli menedżera i jak go uniknąć?
- Czego wymaga transformacja od pracownika do menedżera?
- Czy każdy może być liderem?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.
Poznaj naszego eksperta:

Izabela Stachurska
Międzynarodowy trener i coach przywództwa, Professional Certified Coach , CPCC
Trener i ekspert ICAN Institute w programach: Personal Leadership AcademyTM, ManagementTM i First Time ManagerTM, Neuroleadership AcademyTM, prowadzi także projekty korporacyjne dla kadry executive.
Doświadczony menedżer w obszarach: tworzenia strategii, rozwoju instytucji, tworzenia systemów i procesów zarządzania instytucją, marketingu, komunikacji, zarzadzania projektami, zarzadzania wiedzą. Przez wiele lat związana z Instytutem Adama Mickiewicza, The British Council, zdobyła także doświadczenie w Konsulacie Generalnym Wielkiej Brytanii/UK Trade and Investment w Nowym Jorku.
Prowadzi badania skuteczności przywództwa liderów, menedżerów i organizacji na całym świecie. Ambasador The Leadership Circle w Polsce, współprowadzi certyfikacje The Leadership Circle dla liderów i coachów z różnych krajów i kultur.
Z sukcesem wspierała klientów m. in. takich firm jak: Veolia, EY, ALSTOM, AstraZeneca, Polpharma Biologics, DOZ, BASF, UNIQA, Santander, Suez, CSG, Saint-Gobain, Instytut Adama Mickiewicza, Narodowe Centrum Kultury, Warner Music International, Artystyczna Podróż Hestii.